Vad skall det bli av det här???

Vad skall det bli av det här?
Det undrar jag med!!!!
Fick ett ryck vid frukt/grönsaks disken i affären igår och gick lös på allt som hade så vackra färger 🙂

Nu sitter jag här och har beslutångest om vad jag skall göra för gott av allt!

Förslag tas tacksamt emot!

Var också och plockade äpplen och plommon ifrån våra fruktträd innan fåglar och maskar festar på alla de goda läckerheterna!

Så nu skall här bakas och lagas mat.
Fattas bara stora släkten och vänner som hjälper oss att äta upp allt 😉
Tur att man har frys!

Saknar mest ifrån utlandet att man inte behövde planera allt så långt framåt utan där droppade vänner och släkt in i tid och otid!


Här har frukterna inte mognat riktigt än men igår gick de att plocka och gud vad plommona smakade gott! Mums………

Ha en underbar lördag där ute!

4 comments on “Vad skall det bli av det här???

  1. Vad det än blir kommer det att bli jättegott! Jag saknar ocksà spontenbesök! Alla är sà tràààkiga i Sverige med sin planering! Jag skulle gärna droppa förbi pà middag fika eller vad som helst. Slàr vad om att du alltid har läckerheter hemma!
    Kram och fin lördag till dig ocksà!

  2. Underbara färger och ljuvliga smaker kan jag tro. Vad du än väljer blir det nog FAB skulle jag tro.

    Hoppas ni haft en underbar helg.
    Kram Mia

  3. Tack alla! Mycket gott blev det i helgen. Sallader och annat smått och gott! Älskar hösten och gryter så det ser jag framemot! Kram

Kommentera

