Liten sa jag, stooor sa killarna!

Mamma,,, det är fåret Shaun vi vill ha!!!!!!

En liten fredagsleksak skulle killarna få för sin veckopeng .
Liten sa jag, stoooooor sa killarna !
Jo, jo skulle va kul att få plats med den i sängen 😉
Inga problem tyckte killarna.
Vi tar eran säng och så kan du och pappa sova i våra 😉
Haha, de har alltid lösningar på allt de små liven.
Inte alltid de bästa , men vill man ha något så ger man sig inte i första taget.
Nu var det ju tur att vi hittade små sportbilar med lysande lampor och ljud som lockade mer än ett jätte får, men å andra sidan är det inte så skönt att vakna upp med en bil intryckt i ryggen 😉
Vad är grejen med att de alltid har med sig en leksak till vår säng om de kommer trippandes på natten?

Idag är det en skön lördag och vi njuter av att sitta ihopkurade i soffan och äta frukost i vardagsrummet i lugn och ro!

3 comments on “Liten sa jag, stooor sa killarna!

  1. Kan inte göra annat än skratta =) För jag vet precis hur dom smÃ¥ har lösningar pÃ¥ allt….Hoppas ni fÃ¥r en fortsatt mysig lördag =)

  2. Vi har ju en jättespindelman hemma och som vi flyttar runt denna….

    Laxburgare låter underbart gott. Och när jag ser dina bilder känner jag bara – Vill ha!
    Hoppas ni får en underbar helg

    Kram Mia

  3. Tackar! Har haft en skön lördag och hoppas söndagen blir lika härlig den! Visst är barn fantastiska med sina
    ideer och funderingar. Älskar att höra på de små när de pratar om allt mellan himmel och jord! 🙂 Kram

Kommentera

