Landet brunsås med en twist!

Det här är sååååå jag! 🙂

Barnen önskade sig fiskpinnar och potatis till middag och det här är vad det blev när jag var färdig vid spisen.

Fiskpinnar är fiskpinnar och brunsås är brunsås…. men ack så tråkigt att laga.

Då började hjärncellerna att arbeta på högvarv.

Tog fram äpplen och potatis och skar i små små bitar och hällde ner i såsen med en klick senap.

Vad blev det av det här då?




Jo, fiskpinnar och brunsås med en twist!

Landet brunsås möter mig i en härlig blandning av lite inspiration ifrån När och Fjärran och där har ni mig serverad på ett fat! 🙂

Aldrig tråkigt vid spisen här hemma inte!

Ha en fortsatt trevlig måndag där ute!

2 comments on “Landet brunsås med en twist!

  1. Nej, aldrig tråkigt vid spisen där förstår jag. Hur kommer du på allt? Jag är så impad. Och aldrig har man tråkigt när man läser din fina blogg heller.

    Kram till mästerkocken från Mia

  2. Tackar för de fina orden! Undrar själv vad ideerna kommer ifrån och blir rädd för mig själv ibland som hela tiden ser potensialen i vad man kan göra med allt och inte nöjer mig med det vanliga 😉 som smakar lika gott men men alla har vi väl våra egenskaper att leva med!Kram

Kommentera

