Måndagslyx- Sniglar!

Vaknade tidigt i morse innan väckarklockan ringde och fick en sån lust till att skapa något så fram åkte frukost mackorna , lite frukt och grönt och så var skapandet i full gång inspirerad av helgens foto på en snigel.

Så när barnen vaknade stod Snigel frukosten färdig på bordet och det var tre glada barn som gick iväg för att lämna storasyster i skolan mätta och belåtna.

Ha en bra start på veckan där ute!

3 comments on “Måndagslyx- Sniglar!

  1. Då och då tänker jag att jag ska vara lite kreativ när det gäller maten jag med.. men där stannar det; vid tanken. Du är så himla duktig!

    Och så fint ni bor! Ljuvlig utsikt över vattnet.

    Ha en fin kväll! Kram!

    Ps. Tack för dina fina ord inne hos mig. Alltid omtänksamt och klokt. Tack!

  2. Hur har det gått med det eventuella terrodådet? Sniglar ser grymt smarriga ut…Jag tror minsann du är en god konkurrent till svärmors matlagningsskills….

    Kram Mia

Kommentera

