Nu har vi fötterna på svensk mark igen!

Så här har vi haft det i 1 1/2 vecka. =) =) =)

Men nu har vi fötterna på svensk mark igen!

En fantastisk resa till Dubai och vi längtar redan tillbaka till 40 + grader och svalkande kokosnötmjölk ,så det får väl bli ett besök i Bastun i kväll 😉

Redan i full gång med dottern i skolan och väntande hemspråkslektion och sedan barnens dans innan kvällen är här.
Sedan skall jag sätta mig och läsa igenom allt jag missat under resan och se vad som hänt här hemma!

Önskar alla en förtsatt skön lillördag!

3 comments on “Nu har vi fötterna på svensk mark igen!

  1. Välkommen hem!

    Vad kul att ni har haft det bra! Kan tänka mig att ni fryser nu. 🙂

    Hoppas på att få höra mer om resan när du har tid och lust att berätta. OM du har tid och lust att berätta.

    Ha en fin dag! Kram!

  2. Åh välkommen hem kära du….
    Jag har saknat dig massor. Ser fram emot lite mer bilder från er resa…snälla får man se mer….
    Längtar efter sol och värme.

    Kram Mia

  3. Borta bra men hemma bäst och visst stämmer åt båda hållen för jag känner mig lika hemma i Dubai som här och skulle gärna ta det bästa ifrån båda länderna och mixtra dem till en perfekt plats 😉 fast då har man ju inget att längta efter så kanske låter jag det vara som det är och njuter av hösten här hemma nu!
    Bilder kommer för nu är datorn igång igen 🙂 Kram

Kommentera

