Plötsligt så fanns de bara där!

Yiipeee…idag är första dagen på en vecka utan febriga barn 🙂
Det firar vi med lite solskensapelsiner!

En annan solskenshistoria är att jag fick biljetter till Bamse teatern på Lorensberg!
Mycket att komma ihåg innan Dubai resan att jag helt glömmde bort att boka biljetter och när vi var hemma igen fanns det bara några få platser utspridda kvar eller så långt bort i salongen att det hade varit svårt för lillkillen att se ordentligt.
Men då plötsligt häromdagen då jag gick in på datorn för att göra en liten extra koll på biljetterna så dök det upp en föreställning mitt framför ögonen där inte en enda plats var bokad så jag var snabb på telefonen och ringde bokningen där de först sa att den föreställningen inte fanns, men vid en extra koll i deras datasystem dök den upp ! 🙂
Extra föreställning precis insatt och det bästa av allt vi fick 5 platser i mitten på första rad!
Ibland har man tur 🙂 Aldrig hänt förut!

Så nu blir det teater för hela slanten!

Njuter av solen och skall försöka komma ut en stund idag med barnen. Får börja lite försiktigt så de inte faller tillbaka i feberfrossorna!

Ha en skön torsdag där ute!

One comment on “Plötsligt så fanns de bara där!

Kommentera

