Fredagskalas!

För nästan 35 årsedan såg jag dagensljus för första gången och nästan en månad senare var det dax för min bästa vän genom åren att göra mig följe ut i denna världen.

Tänk att vara vänner ifrån starten av livet och trots lite krokiga omvägar genom livet så sitter vi här idag med egna barn som leker och tar efter oss i mångt och mycket.

Det är speciellt det! ❤

Så idag var det dax att fira att våra döttrar fyllt år under de senaste veckorna med ett litet fredagskalas!

Då jag inte hunnit baka pga en lite stressig olycksdrabbad vecka så fixade jag till lite färdigköpta bakverk så de blev lite roligare för barnen som gillar allt ifrån söta Hello Kitty till häftiga monster och döskallar.

Det fick bli lite smått och gott för alla.

Barnen somnade nöjda och belåtna efter en riktigt rolig fredagsavslutning och pm allt går som planerat så blir det Jul på Liseberg imorgon.

Ha en riktigt skön början på helgen där ute!

 

6 comments on “Fredagskalas!

  1. Vet du, exakt så är det för mig och min kompis. Föddes grannar, hon i mars, jag i april, och det är en speciell vänskapsrelation att ha. Tyvärr har inte hon barn så vi befinner oss på lite olika platser i livet… men vänskapen kommer att vara hela livet.

    Du är ju förresten helt otrolig! Trots allt med skadad fot och blodbad och allt så lyckas du få till värsta, värsta grejerna. Ser helt fantastiskt fint ut!

    Nästan 35 år sedan. Betyder det att det kommer en födelsedag snart månne?

    Ha det så bra på Liseberg! Jag vill också dit egentligen, men det blir det nog inte i år tyvärr. Men det är ju så mysigt! Kram!

  2. Men åh vilket underbart kalas, så inspirerande och superroligt med lite annat än bara ballonger och serpentiner. Duktig du är!!

  3. anniesmamma: Tack!
    Hade en fantastisk dag på Liseberg och nu börjar det kännas som julen är här.
    Visst är det speciellt med vänner som följt en genom livet.
    Fyller i Januari så det är snart för december brukar bara rusa iväg och så är vi där. Kram

  4. Mia: Förvånades själv över att allt gick att ordna på 1timme utan en massa stök i köket, så det kommer jag nog att göra om igen. Barnen älskade de färdigköpta muffinsarna och att vi piffade upp dem lite grann. Kram

Kommentera

