Fredag och pengarna rullade….

Haft en underbar dag på stan med mycket fönstershopping, men ett och annat fynd fick följa med hem. Synd att lämna kvar dem när de kan ha det så bra här i min garderob eller följa med på ett och annat äventyr.

Det blev en ny kappa

Med fina detaljer

En liten väska för mobil och  annat  smått och gott

 

Nya vinter stövlar med härligt foder var precis vad jag behövde

Hittade även mössa och halsduk  som alltid behövs. Är lika slarvig som barnen när det kommer till att förlägga vantar och mössor på omöjliga ställen där de dyker upp när man minst anar det.

Hittade även födelsedagspresenter till barnens kusin som snart fyller 1 år och lite andra presenter till kommande kompis kalas.

Dessa läckra tårtfat ifrån NK hade gärna fått följa med hem om de inte var så otroligt tunga och att jag faktiskt inte vet var jag skulle förvara dem. 70% rea var det dessutom så de kostade runt 500 lappen.

Något annat som inspirerade och gav vårkänslor var denna butiks skyltningen som var så läcker. Teet fick följa med hem idag.

 

Nu väntar lite fredagsmys med familjen och fötterna i högläge.

Lördagen bjuder på överaskningar, då barnen skall vara hos bästa mormor och morfar och skämmas bort, samtidigt som jag och maken skall ut på lite roligheter. Vad vet jag inte än , då det är maken som står för förberedelserna. Skall bli så kul.

På söndag vaknar jag upp som 35- åring med ännu ett år med fina minnen att lägga till arkivet. Vad dagen bjuder på mer är bla: kompis kalas för dottern och MC-mässa för killarna . Kalas har vi om ett par veckor när Fabian fyller 4 för det är så mycket roligare att ordna kalas för honom än för en själv.

Så jag hoppas på en skön helg och önskar er alla detsamma.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 comments on “Fredag och pengarna rullade….

  1. Härliga inköp – passar mig perfekt! Kappan skulel jag absolut vilja ha…..

    Och du, grattis i förskott. Hoppas ni får en underbar kväll.

    Kram Mia

  2. Vilken härlig dag och fina inköp! Låter som att barnen kommer få det toppen hos mormor och morfar. Jag hoppas att du och maken får en riktigt fin kväll!

    Grattis i förskott! Du delar födelsedag med min mamma 🙂

    Kramar

  3. Mia: tack, kappan hängde där och satt bara så bra och att det var halva reapriset gjorde bara beslutet lättare att ta. Shopping när det är som bäst. 🙂 Kram

  4. Linda: Barnen hade en toppen dag och maken och jag satt i timmar i lugn och ro och bara njöt på restaurang.
    Tack och visst är 29 januari en bra dag att fylla år! 🙂 Kram

Kommentera

