Om du hade 19.000 papp!

Läppstift någon?

Glaskonst ifrån Kosta Boda iall ära och läcker design, men priset?

Skulle helt klart resa för mina 19.000 kronor!

Vad skulle ni göra med era?

8 comments on “Om du hade 19.000 papp!

  1. Jag skulle köpa lampor, fåtöljer och annan inredning vi behöver här i prästgården och ett riktigt läppstift.

    Kram

  2. Ja aldrig i livet skulle jag köpa glasskulpturer. Resa eller en supermysig läsfåtölj. Till…
    Kram Mia

  3. Skulle kunna köpa en glasskulptur lika gärna som en tavla eller annat konstverk. Men inte något massproducerat. Då ska det vara unikt. Men fick jag välja mellan resa eller glas-läppstift, skulle jag tveklöst välja resan 🙂

Kommentera

