Blogg inriktning ?

Sitter här och funderar över varför jag har så mycket på gång hela tiden. Projekt åt höger och vänster och en fot med i allt eller en tå kanske vore mer rättvist.

Att vara hemma med barnen innebär ju inte att vi är hemma inom våra fyra väggar och är vi det så är det alltid något på gång här hemma.

Nu är det dottern som vill uppdatera sitt rum för en blivande åtta åring vill inte längre ha allt i rosa.

Huset vi renoverat händer det spännande saker med. Mer om det om planerna slår in!

Nya renoveringsprojekt på g.

Företaget växer och ny fastighet köpt där det finns utrymme för många spännande projekt.

Planerar en resa för nu är längtan bort för stor.

Gett mig in i träningsvärlden för jag vill verkligen hitta tillbaka till mig själv och inte bara gå runt i min ”mamma kropp” som kommit efter barnen, många nattmackor och flera träningsfria år.

Sedan kommer vi till det här med bloggen och jag vet inte vilket ben jag skall stå på här heller.

Började blogga på mama för att jag har barn och min vardag kretsar runt dem , och den största anledningen var mamablogg sidan där alla bloggare syntes och det alltid fanns något intressant inlägg att läsa.

Nu när det är borta känns det som det kvittar att blogga här när tekniken inte fungerar ordentligt mer än på sena kvällskvisten och då vill jag gärna sova min skönhetssömn.

De bloggar jag följer har jag lagt in på min mail i tryggt förvar.

Min fråga är nu om jag skulle byta portal vad skulle det bli?

Matblogg? Vad händer då med vardagen med barnen?

matbloggar.com finns så många matbloggar länkade och det är alltid kul att gå in och inspireras av andras matlagning. Behöver ingen kokbok när man bara kan klicka sig fram till det man tycker om.

Design och inrednings blogg?  som inte jag har haft tid att visa här , vilket jag tänkt göra med de hus vi renoverat genom åren. Älskar att se ett projekt växa fram och våga nya ideer.

Reseberättelser och livet när man bor utomlands. Finns så mycket att skriva om det och bilder att visa.

Nej, jag skulle nog inte kunna begränsa mig till ett ämne och utgå ifrån det när det är så mycket som snurar runt i huvudet hela tiden.

Så att starta en egen hemsida obunden till en kategori kanske är min melodi? Skall börja undersöka den saken närmare ikväll.

Nu i mars firar vi Persiskt nyår och året börjar om på nytt! Inte illa att få en nystart och verkligen göra allt det där man säger att man skall göra sista december varje år!

En andra chans är inte illa att få. Gäller bara att ta den också.

Ha en skön lillördag där ute och jag tar gärna emot tips om nya blogg vägar att söka sig. Hur går era tankar?

 

 

 

 

3 comments on “Blogg inriktning ?

  1. Så många tankar vännen…..Håller med om tankarna på bloggen. Jag ska nog byta portal när tiden infinner sig…har tröttnat på försämringar och ingen info.
    Vi kanske ska byta till samma…
    Kram Mia

Kommentera

