Så kan det gå…

Gårdagens Ikea besök upplyste mig om att jag inte bara har En blogg med namnet Barn Livets Efterätt på Worldpress utan hela TRE stycken. Just det TRE stycken sidor som jag inte hade en aning om. Så kan det gå med dagens teknik.

Upptäckte detta när jag skulle vara så käck och blogga ifrån mobilen och jag tyckte jag fixade det hur lätt som helst, men säg den glädje som varar…..

Idag såg jag att inga inlägg syntes men på mobilen var de publicerade och det var de ju också men i helt fel blogg men med rätt namn.

Så dagens projekt blir till att avsluta de andra två bloggarna med samma namn som denna för vad skall jag med TRE bloggar till utöver denna , Funny Funky Food och den som ligger kvar på mama.

Överambitiös är inte min melodi….

Så kan de gå……

 

 

av Colourful and creative design Postat i Allmänt

Kommentera

