Utslagna…

Lördag och solen skiner och allt är lugnt. Nästan för lugnt. Inte van vid att hela familjen ligger och är utslagna av vårförkylning på samma gång.

Vi tar oss sakta men säkert ur förkylningens grepp och snart är vi på fötterna igen.

Under tiden vi ligger här och kurerar oss med en c-vitamin drink en solig lördag ,så börjar min sida Funny Funky Food by Mariette att ta form och nu när påsken snart är här fyller jag på med lite rolig och smaskig påskmatinspiration , så titta gärna in och låt dig inspireras.

funnyfunkyfood.com får ni följa mig och barnen när vi släpper loss fantasin i köket och vi hoppas att ni skall våga er på att testa lite nya roliga sätt att servera maten till vardags och fest.

Önskar er alla en skön lördag och varför inte dricka en god c-vitamin drink tillsammans med oss.

 

 

 

 

10 comments on “Utslagna…

    • Om man önsketänker så ……. färgen är iallafall väldigt lik den nyttiga apelsinen 😉
      En liten socker rush piggar också upp 🙂
      Nu är vi på fötter igen. Kram

  1. Men gud så bra! Funky food är EXAKT vad vi behöver för vi har ätit den mest o-funkiga maten ever på senaste tiden. Jag har noll inspiration. Men kanske kan få av dig. Grymt!

    • Tack, härligt att höra! Nog skall vi kunna hitta på något som faller er i smak. 🙂
      Så som du inspirerar med dina träningsinlägg så orkar jag mer än någonsin . Tack för att du får igång denna mamma kropp. Kram

    • Tack snälla du. Jag har en del på gång men sedan så tar det bara stopp. Skall försöka få ut något konkret av min röra i skallen och i datorn , så kanske det blir något av det hela. 🙂 Kram

Kommentera

