Sista april kom och gick.

Gårdagens Valborgsfirande kom av sig då dottern tappade rösten och låg hemma i frossa, och önskade sig till en värmande Valborgsbrasa. Hon fick dock nöja sig med go och varm filt.

Mormor kom med nytt spel till barnen och medan de spelade passade jag på att storhandla, gå en långpromenad med hundarna och ta en sväng till gymet.

Perfekt dag att gå till gymet för jag fick ha det helt för mig själv vilket jag uppskattar.

Efter ett härligt gympass som avslutade med rodd som jag bara älskar, så var benen möra kan jag säga.

 30minuter styrka inkl 9×3 minuter kondition och 30 min rodd blev det denna Valborgsmässoafton.

Att det är mina träningskor som gör att det är kul att gå till gymet är en sak som är säker. Skönare skor får man leta efter.

 

På vägen hem kunde jag inte låta bli att stanna i solen och njuta av värmen och av de underbara träden som blommar och har så vackra trädkronor.

Rönnen gav mig lite utomlandsfeeling med sina härliga gröna färger.

Att sedan sätta sig under denna härliga trädkrona gav mig ett lugn som var så efterlängtat.

Så vackert i naturen när knoppar brister ut i blom ❤

Det blev ju ingen Valborgseld för oss iår men vi fick se något mycket häftigare trots att vi var kvar hemma.

 En Spider- Man motorbåt som vrålade förbi på älven till killarnas stora glädje.

Kan ju säga att det hördes att denna motorbåt eller vrålåk får man nästan kalla den for förbi.

En lugn och skön Valborg för våran del och idag njuter vi av värmen som jag hoppas kommer enligt väderprognosen.

Barnen lurar mig med små påhitt och gillar att säga Maj, maj måne jag skall lura dig till Skåne, så det lär jag få höra hela dagen och det är bara att spela med och låta dem ha sitt lilla roliga.

Ha en skön 1 maj därute!

6 comments on “Sista april kom och gick.

  1. Åh vilka vackra blommor på bilderna! Och vad duktig du är som tränade igår, själv var jag inte alls lika duktig igår.
    Gillade verkligen dina skor, supersnygga och såg kanonbra ut!
    Kram

    • Det är underbart ute nu med alla härliga färger i naturen 🙂
      Skorna är super på alla sätt och vis. Härligt när man hittar rätt i skodjungeln. Kram

    • Dottern har världens hosta och tappat rösten , så det blir till att stanna hemma och dricka varm i värmen vilket inte uppskattas. Men det gör gott för halsen.
      Skorna kan verkligen rekomenderas. Super lätta och såååå bekväma på min breda fot 🙂 Kram

  2. Åh, de skorna vill jag också ha! Måste kollas upp för jag är faktiskt i behov av ett par nya 🙂

    Fina bilder som alltid! Enligt SMHI har sommaren kommit till oss i Malmö i alla fall 🙂
    Krya på barnen!
    Kram

    • Underbart med sommar 🙂 Det kör vi på!
      Skorna är köpta på Stadium och på dem står det Nike Pegasus28 Flywire.
      Aha.. det är därför jag flyger fram i dem 🙂 Pegasus ger dig vingar 😉
      Kram

Kommentera

