Har vi något starkare än kaffe i muggen?

Kan tro att festen redan börjat. Hade vi förflyttat oss många, många år tillbaka så nja kanske…förfesten började vid 14.00….

Nu är det nog dagens teknik på wordpress som festat till lite för tidigt. Eller vad tror ni?

Som svar på din kommentar:

Glas mig sminkad gott 🙂 Lakrits Puck mig sminkad Tillbaka :))))) Hoppas sonens öga Blir bättre enligt Dagen. …

Glas mig sminkad gott män faktiskt kan-JAG Hoppa över Lakritspucken! OCH JAG SOM nästan spak In lakrits! :-)  Ha en Skön fredag travar kylan mera Kram

 

 

Besvara kommentar

Fel! Svara _

3 comments on “Har vi något starkare än kaffe i muggen?

    • Kom åt någon översättningsknapp, så svenska översattes till svenska. 🙂 Nu är det fixat och jag tror jag klarar mig utan den funktionen trots att jag är dålig på att stava, så var den funktionen värre än mig 😉 Men jag fick mig ett gott skratt. Kram

Kommentera

