Bloggforum 2012 Göteborg

Här är jag idag och minglar runt och snappar upp ett och annat  som rör företagande och bloggande.

Föreläser gör  Blondinbella, UnderbaraClara, Karin Adelsköld känd från SVT, Monika Ahlberg känd från TV4 och Elin Nyström från Stylein

Arrangerar det hela gör Trendenser i samarbete med Milk.

Agenda söndag

 

När jag var 15 år började jag jobba som personligassistent på helger och lov och efter studenten fortsatte jag som personligassistent, undersköterska och startade mitt första egna företag med maken som 19 åring.

Sedan har det bara rullat på och de senaste 7 åren har jag varit hemma med barnen och det är det bästa valet jag gjort.

Intresset för företagande är stort och jag vill gärna utvecklas och inspireras när tillfället ges.

Mer info kommer när jag är hemma igen förhoppningsvis full av nya ideer och med mer kött på benen om hur bloggvärlden fungerar.

Ha en skön söndag där ute.

 

13 comments on “Bloggforum 2012 Göteborg

  1. Visst är bloggvärlden speciell. Kan bara inte fatta att en del bloggar har så ofantligt många besökare varje dag. Hoppas du fick mycket info och du…catering och kalasfix borde vara ett företagande för dig. Eller kokböcker…eller inspirationsföreläsare…

    Kram Mia

    • Tusen tack själv för all positiv energi du sprider. Det smittar av sig. Glad att Gabriel gillade presenten.
      Ler och känner mig rörd av dina fina ord.
      Kramar

  2. Spännande med inspirationsdag!! Hade jag mer än gärna gått på. Ser fram emot en rapport från dig.

Kommentera

