Shizca Chic väskan som får mig att tänka på sommar och jordgubbar!

Väskor kan man aldrig få för många av och att byta väska efter säsong och nya jackor hör till som en oskriven lag när det kommer till mig själv.

Sitter här och letar väskor på nätet och via Larsens Liv och en facebook länk till Shizca Chic fick jag syn på denna röda läckerheten som jag föll för direkt ifrån deras Spring Collection part lll.

Perfekt storlek, färgen påminner om sommar och jordgubbar. Lagom med detaljer och framförallt så behändigt med axelrem då jag ofta har båda händerna fulla av barn och allt det de samlar på sig medan vi är ute.

Helt enkelt en väska i min smak.  Sommaren 2012 går i rött.

 

8 comments on “Shizca Chic väskan som får mig att tänka på sommar och jordgubbar!

  1. Ursnygg! Och rött är rätt….tom den färglösa rektorskan klädde sig idag i röda chinos, röd/vit/blått marint linne och så scarf på det. Rätt chockad själv…
    Kram Mia

    • Så läckert. Älskar den färg kombon. 🙂 Det kommer du säkert göra oftare efter denna dag.
      Ibland förvånar man sig själv och det är då det är wow känsla av högsta grad. Kram fina du.

Kommentera

