Smördegsinbakta quornfiléer med rödbetshjärtan och morots- och äppelcoleslaw.

Smördegsinbakta quornfiléer med rödbetshjärtan och morots- och äppelcoleslaw

Bild: Landleys Kök.

Under de två dagarna på bloggforum inspirerades vi av mycket olika mat och bak teman och väl hemma igen fortsatte min inspirations resa via nätet och jag är så glad att jag via Bloggforum träffade Madeleine Landley och hennes blogg Landleys Kök.

Landleys Kök- wow säger jag bara vilken läcker matblogg helt i min smak!

Rödbetshjärtan

Bild: Landleys Kök.

Se bara på dessa läckra rödbetshjärtanen. Vem vill inte bli serverad dem till middag?!

Gå in på länken överst på sidan och få en kulinarisk matresa med Madeleine Landley.

 Uppfinningen av en ny rätt gör mer för mänsklighetens lycka än upptäckten av en stjärna. Jean Anthelme Brillat-Savarin (1755-1826)

View original post

Kommentera

