Det kom en avi.

Äntligen kom avin jag längtat efter att hitta i brevlådan. Mitt paket med kläder ifrån Nelly.com låg och väntade på mig på Coop och där gjorde det ju ingen nytta. Så jag tog en snabbpromenad till affären och tro det eller ej jag gick ännu snabbare hem. Kanske skall börja handla mer över nätet för annars tar jag alltid buss eller bil till Coop. Nu fick min nyfikenhet mig att rusa fram och tillbaka på egen energi.
Det jag fann i paketet gjorde mig inte besviken.

En lila klänning som igentligen är en mammaklänning men satt perfekt på min kropp och dolde mina spår av tidigare graviditeter.

20120518-220835.jpg

Kommer bli välanvänd.

Beställde även en kofta som matchade bra med mitt favorit linne som jag bara älskar. Ibland kan man inte släppa vissa plagg så då är det skönt att köpa något nytt som man kan använda till.

20120518-221412.jpg

Något nytt och något gammalt.

Tillsist köpte jag denna klänning som jag kommer använda som tunika till vita eller vanliga blåjeans med en tunn kofta över kanske. Känns lite uppklätt samtidigt som man kan vara vardagsfin ute med barnen i lekplatsen.

20120518-221752.jpg

Känns som bra köp för 549:- (inkl avgifter) för alla tre plaggen.
Reaplagg är aldrig fel att hitta och inland så känns det bara så rätt även om min stil är väldigt blandad.
Men roligt med olika stilar efter humör.

Nu skall jag rensa i garderoben för att se vad jag igentligen har och inte har.

Tror jag har mer än vad jag tror. Brukar vara så.

20120518-223039.jpg

12 comments on “Det kom en avi.

  1. Verkligen skoj att handla på rea….Min senaste beställning från Ellos har tyvärr kommit bort någonstans på vägen och här står jag med endast en faktura. Kul? Not!
    Ursnygga kläder till dig vännen…

    Kram Mia

    • Usch, vad tråkigt. Hoppas att paketet kommer fram innan säsongen är över . Att fynda gillar jag då det känns som dyra kläder blir förstörda och så blir det ett stort hål i plånboken också 😉 kram

Kommentera

