Snigel camping.

Snigeln tar sin husvagn och drar iväg till campingen .
Det är dagens middagstema.

20120529-154328.jpg

Färdiga laxbiffar köpta i fiskaffären.
Finskuren pyttipanna.
Grönsallad och tomat.

Snabbt och enkelt att bara värma upp maten och trycka ut en rolig figur med pepparkaksformer.

Lägg upp och en rolig middag är serverad på 10 minuter.

Smaklig måltid!

8 comments on “Snigel camping.

  1. När jag såg rubriken blev jag lite orolig! Invaderar sniglarna? kanske i grönsakslandet!
    Nu blev jag ju riktigt glad när jag läste vidare. Tur att jag precis ätit annars hade jag kanske gnagt på datorn. 😉
    Må gott!
    kRAM

    • Tack finaste Mia, min inspiration går i vågor men just nu översköljs jag av idéer och drunknar snart i mina egna idéer om jag inte får tid att göra något av dem. Snart är sommarlovet här och då tar vi semester ifrån all jäkt och hinner med allt vi inte gör nu . Eller hur? Kram

Kommentera

