Turen var på min sida.

Wow en sådan lyckad lördag vi alla mammor fick på PC Bar och Kök där Desirée Larsen , Larsens liv anordnade Mammablogg Date 2012.

Mingel, god buffé och trevligt sällskap varvades med klädvisningar ifrån Lingon&Blåbär, Me&I och House of Lola.
Härlig handbehandling ifrån Johanna Holm fristående Hudvårdskonsult Mary Kay bjöds det också på.

20120602-193521.jpg

20120602-193533.jpg

20120602-193545.jpg

20120602-193557.jpg

Desirée lottade ut en mängd otroligt fina priser och vi var många lyckliga mammor som gick hem extra bortskämda med fina vinster.

Jag som aldrig, verkligen aldrig har tur i spel och lotter fick idag vinster för alla år jag aldrig vunnit något.
Så idag är jag extra glad att mitt namn på en lapp hade så mycket tur med sig.

Födelsedagståg ifrån Goki
Presentkort ifrån Skoj&Stoj på 200 kr
Linnet Katarina ifrån Luckyellen
Baby produkter ifrån Mam
Valfritt plagg ifrån Lingon&Blåbär

Ett fantastiskt vinst regn över mig och många, många fler mammor idag.

Vi gick även hem med en välfylld Goddiebag som bara den får ett eget inlägg senare i kväll.

Tack än en gång Desirée Larsen , Larsens liv för ett fantastiskt event för oss mammor på Mammablogg Date 2012.
You made my day!

20120602-202158.jpg

7 comments on “Turen var på min sida.

Kommentera

