När resultatet inte blir som tänkt…

Men så mycket bättre.

20120610-103219.jpg

Köpte skärbrädor på Ikea som jag tyckte var så fina till sommarens utflykter , men dottern såg genast vilka andra möjligheter det fanns med dessa skärbrädor.
Snabbt frågade hon om hon inte kunde få dem och det var ju klart hon fick, men jag var väldigt fundersam över vad hon skulle göra med dem.

Snart fick jag se resultatet och vips så hade hon gjort en gräsmatta och pool till sina Petshops figurer.

20120610-103737.jpg

Barnen leker och har kul och jag är glad över att de inhandlade plast bitarna kommer till användning för picknick vädret har ju inte visat sig än…

Ha en skön söndag där ute.

6 comments on “När resultatet inte blir som tänkt…

  1. Ha ha! Jag ska inte visa detta för min dotter för då ryker väl varenda skärbräda. Men jag har bara vita och då blir det väl vinterparadis. Hon är riktigt ”petshoptokig”. Tråkigt med vädret. Vi har precis haft en åskskur och nu lyser solen. Vädret är alltså bättre på ”baksidan”! Hihi Ha en fortsatt skön söndag trots allt då, KRAM

  2. Helt fantastiskt vilken fantasi!! Det är ju klart att det skulle bli en gräsmatta och en pool:) Här i södra delen av Sverige har vi haft en solig och härlig dag. Hoppas att solen når er snart också.
    Kram

Kommentera

