Sommarlovets första glass.

Sommar och glass är livet tycker barnen så idag när hunden hade fått sin vaccination så fick barnen njuta av sommarlovets första glass.

20120615-181717.jpg

Nu är det fredag och barnens Bamse tidning ligger och väntar på att bli läst vid läggdags.

Lämpligt nog är Bamse ute och reser till London precis som maken som är på kombinerad affärs och nöjes resa hela helgen.
Hoppas bara att maken slapp ta luftballongen.

20120615-182213.jpg

20120615-182234.jpg

Ikväll blir det fotboll och lite fredagsmys

20120615-182739.jpg

Ha en skön fredagskväll där ute och nu hoppas vi på vinst för Sverige.

7 comments on “Sommarlovets första glass.

    • Alvin och gänget är ju underbara. Hade det inte varit Sverige som spelade så hade inte matchen varit på när maken är bortrest.
      Nu hejas det i soffan och jag känner mig bra trött så vi får se om matchen håller mig vaken. Kram

  1. Glass i stora lass! Mmmmm
    Den där majskolven ser också mumsig ut! (Trots att jag är proppmätt)
    Heja Heja.
    Inte så säker på att jag skulle vilja vara i London just idag! 😉
    Kram och njut i kväll!

Kommentera

