Godis i lyxförpackning.

Lördagsmorgon och barnen vaknade som vanligt mellan 07.00-08.00 trots att de inte somnade fören midnatt efter fotbollsmatchen där många grodor hoppade ut munnen på de små.

Barnen hejade och hejade men förgäves, kan det ha att göra med att de de inte helhjärtat höll sig till att heja på Sverige?

Detta godis i njöt de av under kvällen.
Kan det vara boven i dramat?

20120616-083553.jpg

Barnen fick själva välja påsar i godisaffären och de ville absolut inte ha Sverige påsen när de såg sitt favoritlag Manchester United.

Så det fick det bli och gissa hur många gånger jag hörde att godiset var så mycket godare än vanligt.

Dottern uttryckte sig till och med att det var som godis i lyxförpackning.

Så trots förlust för Sverige så var barnen glada över att England vann och jag var glad över att få gå och lägga mig och läsa Bamse tills ögonen gick i kors och vi somnade lika gott barnen och jag.

Idag är det lördag och vi skall till svärmor på lunch och medan barnen är där passar jag på att gå och träna och fixa naglarna som växer som ogräs.

Då jag diskar mycket förhand och alltid har mjuka naglar som går sönder är det väldigt mycket värt att gå och bli bortskämd då och då och få förstärkta naglar som ser hela och fräscha ut.

Behöver fyllas på efter 4veckor då de växt och jag inte vill använda färgat nagellack över varje dag.
Gillar naturligt och fräscht.

20120616-085301.jpg

Naglarna idag innan min lilla egentlig på Skin etc där jag känner mig så bortskämd.

Ha en skön lördag där ute.

5 comments on “Godis i lyxförpackning.

  1. Samma här. Mycket godis och lite sömn. Eller 2 av 3, för Lillebror sover fortfarande!
    Åh, jag skulle också vilja ha snygga naglar med känner att jag har fel jobb för det så jag får gå här med en kort och en lång. 🙂 Njut av egentid? och ha en fin lördag! Kram

  2. Ni skulle kanske haft ”mormors godis” i lyxförpackning? så kanske Sverige hade haft en chans hahaha…..Ha nu en härlig Lördag:) allesammans, och passa på och njut av träning och nagelvård.För det är du värd världens bästa dotter<3 Pussar o Kramar till er alla :))

Kommentera

