Hjälp!!

Behöver er hjälp nu.  PÅ min sida Funny Funky Food väller det in folks facebooks kommentarer som jag inte ens känner. De svarar varandra och jag får in allt på min sida i kommentarer.

Nu vet jag en massa saker om folk jag inte ens vill !!!!!

Någon som råkat ut för samma sak?

Hur får jag stopp på denna information jag inte vill ha?

Hur är min sida Funnyfunkyfood.com kopplad till  andras facebooks kommentarer?

Någon som vet?

Gillar kommentarer men är inte intresserad av andra människors samtal sinsemellan. Det får de gärna behålla för sig själva och inte  på min blogg.

Hjälp!

One comment on “Hjälp!!

Kommentera

