Rosor äro röda …..

En härlig lördag med familjen hos svägerskan och hennes familj berikades vi med idag.

Barnen umgicks med kusinen som de inte träffat på länge då hon läser till läkare på bortaplan men idag var hon på hemmaplan och lärde barnen spela tennis.

20120707-231646.jpg

Bra med en kusin som spelat tennis i många år och även jobbat som tränare.
Nu fick även hennes småkusiner en blodad tand och jag har lovat att se om det finns några tenniskurser till hösten som passar.

Gillar när barnen provar på olika aktiviteter för att så småningom kanske hitta sin sak som de gillar och vill fortsätta med.

Vi blev bortskämda med god mat och efterrätter som smakade ljuvligt.
Älskar sommaren och dess goda bär och frukter.

20120707-232305.jpg

20120707-232323.jpg

En annan sak som jag bara älskar med sommaren är alla rosor som slår ut i alla härliga färger.

20120707-232503.jpg

Svägerskans trädgård svämmar över av dessa ljuvliga rosor och jag kan sitta under de höga rosen buskarna och bara njuta i evigheter.

20120707-232644.jpg

En underbar dag i härligt sällskap och lika mycket som jag njöt av att sitta ute i rosenträdgården njöt minstingen av massage fåtöljen efter sitt tennis spelande.

Tack alla för en skön lördag i gott sällskap!

Nu väntar kudden och jag längtar efter min skönhetsömn.

Blivit riktigt bortskämd med sovmorgnar även om barnen är vakna längre på kvällarna , men så är det ju sommarlov och då njuter vi av varje stund.

Ha en skön söndag där ute.

20120707-233840.jpg

One comment on “Rosor äro röda …..

Kommentera

