Göteborg/ Lilla London.

Att Göteborg är en stad som bjuder på allt är inte att överdriva och att känna pulsen av storstaden genom barnens glädje är underbart.

Idag blev det Liseberg som fick äran att ta emot ett gäng med glada kaniner som njöt av sommarvärmen med 1000tals andra dagen till ära.

20120901-204814.jpg

Kanindagen på Liseberg och första spadtaget togs för den nya Kaninparken som skall stå färdig nästa år.

Kaninteatern roar barnen och är alltid lika kul.

20120901-205234.jpg

Barnens farmor och kusin var med oss idag och njöt av en rolig lördag på Liseberg.

20120901-205445.jpg

20120901-205504.jpg

Efter många timmar på Liseberg gick vi vidare mot Avenyn och restaurangen Lilla London.
Barnen ville absolut äta där då maken är i London över helgen och de ville få en del av pappas upplevelse sa de.

Nu vet jag inte om det var något av London vi fick uppleva men barnen var nöjda med sitt restaurangbesök och tyckte om att vara i Lilla London – Göteborg som de uttryckte sig.

20120901-210030.jpg

God mat och nöjda barn gjorde hela dagen till en egoboost dag för insidan då jag saknade makens sällskap, men fylldes av glädjen ifrån våra barn som gjorde mig glad och lättare i sinnet.

Barn är fantastiska!

Nu har jag lagt tre små kaniner och skall sätta mig och varva ner med en god bok och lite gott i glaset.

20120901-211257.jpg

En lugn lördagskväll där jag har tid att sjunka ner i en bok skall jag ta vara på nu.

Så jag önskar er alla en skön start på september.

7 comments on “Göteborg/ Lilla London.

    • Ja, vi oxå för åka blev det inte så mycket i går . Sååå mycket folk , så vi gav upp.
      Kan ju liksom vandra dit när lugnet lagt sig och då är det så mycket roligare för barnen 🙂
      Fick läst lite sedan lockade kudden 🙂
      En härlig lördag !
      Kram

    • Ja, jag stillar min ”hemlängtan”genom att se alla härliga bilder hos dig , men denna sommaren har du mer lockat än stillat 🙂
      Men det är tur att jag har dig there 🙂
      Så härligt ni har fått det nu när allt börjar bli färdigt.
      Kram

  1. Mormor ser att ni har haft roligt igår på Liseberg:D Och vilka söta kaniner 🙂 Hoppas vi hinner gå på Liseberg tillsammans i år innan dom stänger! Ha en trevlig Söndag och vi hörs snart igen. Kramar i stora lass till er allesammans ❤

Kommentera

