Välkommen september!

1 september välkomnar vi idag med en solig lördagsmorgon i Göteborg.

Dagen bjuder på Lisebergs besök då det är Kanindagen och det gillar barnen med disco i parken och parader.

Själv bjuder jag på lite morgonshoppings fynd jag gjort nu när hösten är på G.

20120901-104441.jpg

Två par höst/ vinter skor fyndade jag och slog till på båda då jag slapp betala 2000 utan istället kom undan med 600 !

20120901-105057.jpg

Kan lätt ansluta mig till skaran barnföräldrar som spenderar mer på barnen än sig själv.

Men det betyder inte att jag inte unnar mig vad jag vill önskar mig och tycker om utan att jag snarare njuter av att hitta de där fynden.
Sådan är jag!

Lite nya tingeltangel blev det också för att piffa upp hösten och känna sig mer klädd .

20120901-105606.jpg

Så idag välkomnar jag september och en nystart på egoboost månaden jag lovat mig själv att njuta av i år.

Lite shopping piggar alltid upp utsidan men den riktiga egoboosten skall jag ge insidan.

Så alla underbara där ute idag börjar vi med att njuta av att vi alla är egna fantastiska individer som förgyller livet här på jorden med att vara just oss själva.

20120901-110322.jpg

Kanske kan förlänga sommarkänslan om jag går runt i en sådan här ?

20120901-110509.jpg

Eller inte?

Inte riktigt jag!

Men att få stoppa fötterna i mina nya höstskor längtar jag efter så välkommen september !

4 comments on “Välkommen september!

  1. Snygga stövlar och skor…Här lever jag sommarliv lite till. Bara lite till liksom….Har inget inför hösten. Men Gabriel har, han har shoppat idag vår lille shopaholic….
    Kram Mia

    • Såg att han hittat riktigt snygga höst kläder. 🙂
      Du gör rätt i att vänta ut sommaren för än är det inte slut på strumpfria fötter 🙂
      Jag kunde inte bara motstå mina höstskor när de satt så skönt …
      Inte lätt att hitta skor med andra ord. 😦
      Men nu var det som gjorda för mig på alla sätt och vis 🙂
      Ha en skön söndag ! Kram

  2. Visst är det du Annika 🙂 Du blir ju bara snyggare och snyggare med åren 😀 Vilka härliga höstkläder som du har shoppat. Njut av din Söndag för fullt.Puss och Kram 😀

  3. Vart är klackarna??? 🙂
    Nä, skämt åtsido för det är jättesnygga höst”skor”. Jo, men den där hatten sitter ju perfekt!
    Jag har rensat i garderoben så en skulle kanske shoppa lite? Som du skriver så blir det ju mest till barnen.
    Och det finns väl inget trevligare än FYND!
    KRAM

Kommentera

