Hösten går i Missoni.

Höstrusket är här och jag är utrustad med mössa och vantar med matchande tröja ifrån Missoni – Lindex , så nu kan höst kylan härja så bäst den vill.

20120925-180315.jpg

Eller kanske inte…….

Jag vill ha värme och sol innerst inne !

Men nu är det hösten som står för dörren och tid för mys i höga doser och denna veckan började med mys på stan med dottern.
Shopping och restaurangbesök stod på dotterns önskelista så då fick det bli så.

20120925-181047.jpg

Affären Lush med alla sina tvålar och skönhetsprodukter lockade lika så Body Shop där vi köpte lite fotvårdsprodukter.

Sedan blev det mest fönstershoppande för vår del och jag hittade dessa härliga skor som skulle matcha min tröja så bra och sprida kärlek om de hade fått följa med hem.

20120925-181528.jpg

Sedan hittade vi dessa läckra ljus inne på Åhléns som ser ut som garnnystan skulle vara så läckra i höstmörkret.

20120925-181846.jpg

Lite läcker inredning spanade vi också in.

En riktigt mysig eftermiddag på stan med dottern.

Somnade så gott på kvällen efter en skön fotbehandling.

Idag gick jag som sagt förbi Lindex och fastnade för lite nytt att möta hösten med och att samtidigt stödja bröstcancer fonden när jag shoppade Missoni plaggen . Det är ju alltid positivt.

När vi var på väg hem ifrån skolan ringde våra gamla grannar och undrade om vi ville följa med till lekplatsen och visst ville vi det.
Ett kärt återseende och då deras familj utökats med en liten son så blev det bebismys i parken för mig när barnen rusade runt och hade kul.
Mycket att ta igen även om de bara flyttade i somras.

En promenad hem i regnet och nu lite mys i soffan innan barnen skall gå och lägga sig.

Själv skall jag ligga kvar i soffan och mysa med en bok och äta lite thaimat
som jag blev så sugen på tidigare idag.

20120925-184039.jpg

En skön tisdagskväll i hemmets lugna vrå får avsluta denna dag .

3 comments on “Hösten går i Missoni.

Kommentera

