Då var han hemma..

Idag stod han utanför dörren till barnens stora glädje och ville in i värmen vår alldeles egna hustomte.

20121207-185618.jpg

Tänk att barnen älskar denna tomte som maken kom hem med vår första jul i vårt hus där vi fick plats med en äkta gran i två meters klassen.

20121207-190132.jpg

20121207-190523.jpg

Första julen för Fabian och han lärde sig ställa sig upp med hjälp av julklapparna i hög.
Tänk vad spännande allt är när man är nästan 1år.

20121207-190733.jpg

Känslan av jul kom med barnen och deras tindrande ögon och idag känner jag ren lycka över att få dela den med de finaste .

20121207-191146.jpg

Nu tar vi helg och varvar ner efter en kylig dag med en het chili gryta som puttrar på spisen.

Önskar er alla en skön fredagskväll.

One comment on “Då var han hemma..

  1. Så fin tomte va…..Har ni börjat julpynta? Jag håller fingrarna i styr ett tag till, men det blir tidigare i år…det tror jag.Hoppas ni får en ljuvlig helg vännen….Jag skickar min bästis till Götet imorgon…önskar jag hade åkt med
    Kram Mia

Kommentera

