Min önskelista är kort men färgglad i år.

Jag önskar mig väldigt sällan något till mig själv men när jag var på promenad med hunden så såg jag i ett skyltfönster något som fick mig att stanna till.

Det var en massa färgglada tårtfat och burkar inne i en liten butik som delar lokal med en mäklarfirma som fick mig att reagera.

När jag sedan sökte på nätet efter märket La Shelf hittade jag så mycket fint och färgglatt som gärna får fylla köket här hemma i vinter.

20121212-063224.jpg

Att baka med detta förklädet och ungnsvante på hade varit uppiggande.

20121212-063348.jpg

Att sedan servera bakresultatet på ett sådant här kak/tårtfat hade varit pricken över i.

20121212-063636.jpg

Färgglada burkar på kökshyllan är inte heller helt fel.

Alla bilder är hämtade på lashelf-shop.se där man kan inspireras och beställa så mycket läckert till köket.

Min önskelista är kort men färgglad i år.

20121212-064200.jpg

Startsida »Om oss
Om oss
La Shelf är ett svenskt företag med fokus på skandinavisk aktuell design.
Våra produkter är alltid funktionella, men har fått sin form för att pryda sin plats
i hemmet – vare sig det gäller köket eller barnrummet.Vi samarbetar med erkända designers såsom Karin Mannerstål ,Lisa Bengtsson och tygproducenten Mairo, men är också kända för vår egen mönsterproduktion i många varianter.
La Shelf tycker det ska vara en självklarhet att kunna ha ett praktiskt, men framförallt karaktärsfullt hem!

Bli inspererad!

Hoppas tomten hittar hit….

Kommentera

