På andra sidan Atlanten

Man måste ju sysselsätta sig med något när man är hemma. Jag har fixat en ”vecko tavla”. Man använder en dry erase marker och kan på så sätt skriva på den. Fiffigt värre! Lätt att sitta hemma och bli pysslig.

20130104-154914.jpg
Köpte en vanlig foto ram som denna

20130104-154941.jpg
Med hjälp av min cricut maskin så tryckte jag ut bokstäverna

20130104-155038.jpg
Ta da!

(Frame was bought at Wal Mart for 10 dollars, used scrapbook paper, cricut machine.)

View original post

5 comments on “

  1. Alltså att blogga och att läsa bloggar ifrån världens alla hörn är så inspirerande och när man hittar de små guldkornen så blir man helt ärligt så inspirerad och glad.

    Marie som är sjukskriven efter en nackoperation har lyckats med att pyssla ihop den mest inspirerande veckoplanerings tavlan jag sett på länge.

    Helt underbar och nu flödar mina idéer på att börja planera för vårterminen jag som aldrig planerar.

    Så tack Marie för detta fantastiska pyssel .
    Love it !!!

Kommentera

