Persian orange & cassis.

Idag stod det bara där framför mig inom räckhåll för att känna doften av ljuvliga solmogna frukter som utomlands doftar fantastiskt gott i värmen.

Tänk att få uppleva det i ett regnigt och kallt Göteborg och i form av ett doftljus.

20130108-180100.jpg

Persian orange & cassis
ifrån Verve home.
Eco palm vax candle.

Kände mig som i en fruktträdgård på sydliga breddgrader och njöt till sonen drog mig i armen och inte var lika förtjust i att ha en mamma som stod med slutna ögon och vidgade näsborrar mitt i affären.

Doftljuset luktade ljuvligt så jag vet vad jag skall önska mig i födelsedagspresent i år.

Kommer bli en kort önskelista som vanligt men jag önskar mig en kaffebryggare i år för nu börjar jag få igång vanan och smaklökarna har börjat vänja sig vid kaffe istället för coca cola.

Aldrig försent att börja bjuda på kafferep!

Önskelistan blir kanske lite längre i år för till en kaffebryggare behöver man ju gott kaffe , sköna muggar att dricka ur och en söt liten kanna att servera mjölk ur.

Sedan är det bara att bjuda in till kafferep precis som på bilden lånad ifrån Leilas A piece of cake.

20130108-183103.jpg

2 comments on “Persian orange & cassis.

  1. Ja, vännen…om det är någon som skulle kunna bjuda på kafferep så är det ju du. Jag vet ingen som bakar som du, fixar kreativa maträtter och annat. Du är fantastisk.
    Kram Mia

Kommentera

