Äta gröt eller inte?

Att man kan fynda på vinter rean är ett som är säkert men vill man ha vinterkläder nu när vårens nyheter lockar med sina läckra färger och mönster ?

Nja.. Tveksam blev jag i förra veckan när jag sprang på en ultra lätt höst/ vinter jacka på Kappahl för 599 kr som fångade min uppmärksamhet.

20130114-123934.jpg

Rea var det också på jackan och sedan rea på reapriset och sist men inte minst 70 % rabatt på reapriset.

Så när slutpriset på jackan visade sig bli 30 kr så kunde jag inte låta bli att prova jackan.
Den satt perfekt och jag kan inte annat än att säga att priset var det också.

Jackan fick följa med hem likaså en vinröd väska ( Wassens) 149kr och ett par skor ( Din Sko) 99kr i samma färg skala.

20130114-124414.jpg

Lite färg men ändå inte too much i min annars så svarta färgskala.

Börjar smyga sig in ett och annat färgglatt plagg i garderoben och jag måste säga att jag blir mycket gladare när jag ser de kläderna , väskorna eller skorna än de mörka svarta ….

Gäller bara att jag vågar ta steget fullt ut och blomma ut i vår och sommar ….

En kavaj och kjol fick jag också köpt mig för 100 lappen och det var bara att tacka och ta emot .

20130114-125208.jpg

Så nu kan jag klä mig ifrån topp till tå utan att behöva äta gröt resten av månaden ….

2 comments on “Äta gröt eller inte?

Kommentera

