EgoFIN

Överlycklig dotter fick idag sin efterlängtade neccesär/börs ifrån EgoFIN som hon/jag vann inne hos FinaFrun.

20130202-103139.jpg

En färgklick till en färgstark liten tjej som börjar intressera sig mer och mer av mode , kläder och glittriga tingeltangel.

20130202-103430.jpg

JoseFIN som skapar dessa underbara mönster fick fria händer och träffade mitt i prick .

Å så fin, va häftig, mina älsklingsfärger, titta mamma vad mycket jag får plats med, å jag älskar den , så glad jag är !

Ni hör, bättre betyg ifrån en 8 åring kan man inte få!

Tusen tack för denna underbara neccesär /börs , EgoFin och FinaFrun.

5 comments on “EgoFIN

  1. Fantastiskt roligt att läsa ovanstående rader!!
    Får jag länka inlägget från min hemsida blir jag väldigt glad – inväntar svar!
    Tack på förhand :).
    Önskar Er en mysig helg!
    Kram J

  2. Vad kul att vinna! Ja nog är det mer och mer intresse för kläder, smink och fina grejer ju äldre de blir, här hänger lillebror gärna på och snor åt sig lite av syrrans nagellack 🙂

    Såg att du gått ner 20 kilo på fias blogg, GRATTIS!!! Själv är jag nöjd med mina 14 minus, tänker ta tre till, men sen är jag nöjd 🙂

    Kram

Kommentera

