Måndags mantra ……

Det vackraste jag vet är att se dig när du sover ……

Underbar musik som jag nynnar på samtidigt som jag drar upp rullgardinen och möts av denna vackra vy över älv och stad.

20130225-122924.jpg

Fånga dagen blir min nästa tanke och vips så känns måndagen med sina rutiner så mycket skönare.

Barnen vaknar en efter en och inte ens lite måndagsgnäll biter på mig!

Nä , här skall njutas och det finns ingen tid över för bråk och stök idag.

Inspirerad av soluppgången blev måndagens outfit en repris av söndagens lager på lager.

20130225-123852.jpg

Dock åkte vinterjackan på för kalla vindar bjöd Göteborgsmorgonen på idag.

Lämning på skolan och hem igen till en fantastisk förmiddag med en sol som värmde genom glasrutorna och bjöd på rena solsemestern fast på hemmaplan.

20130225-124149.jpg

Njuta , njuta , njuta blev som ett mantra………

20130225-124831.jpg

Önskar er alla en skön start på veckan!

Kommentera

