Yoga premiär!

Vad passar inte bättre än att gå på Yoga premiär med den här vyn på näthinnan.

20130226-192627.jpg

Morgonen började med ett rosa skimmer över Göteborg och dagen avslutades ännu vackrare .

Kärlek i luften ………

Vi fick en härlig dag i ishallen med sonens ansvarsgrupp och efteråt var det jätteroligt för barnen att leka i ishögarna på utsidan i solskenet.

20130226-193020.jpg

20130226-193046.jpg

20130226-193603.jpg

20130226-193631.jpg

Ena stunden lekte killarna i ishögarna i andra stunden i grushögarna.

Barmarken börjar visa sig mer och mer och snart börjar det grönska!

20130226-194119.jpg

Men än är vindarna kalla och vi kom hem med så härligt röda kinder efter mycket rolig utelek.

20130226-194244.jpg

Dottern hade en rolig mormordag på stan efter skolan och kom hem så nöjd och glad.

Jag avslutade kvällen med att gå på mitt första Yoga pass och fick blodad tand så nu är tisdagskvällarna uppbokade hela våren.

För våren är på ingång , trots frostig start på morgonen i härligt solsken.

20130226-194726.jpg

Solen är underbar och den vill jag se mer av framöver!

3 comments on “Yoga premiär!

  1. Vilken härligt rosa himmel! Riktigt mysig! Håller med! MERA SOL!
    Vi har haft sol i flera dagar! Finns inget mysigare!
    Annars så slåss jag mot snor och hosta. Sover knappt på natten, jobbar hela dagen och sover i soffan halva kvällen.
    Men nu ska jag vara ledig. 🙂
    Kram på er och ha en fin onsdagskväll!

  2. Skrillor för mig och sonen med skolan imorgon och vi är nog lika nervösa. Mina pjucks anno 1981 ser nämligen komplett livsfarliga ut med alla sina taggar fram. Vad häftigt med yoga – har aldrig prövat men det verkar så rofyllt. Kram Mia

Kommentera

