Mr German och jag <3

Fredag och barnen hade studiedag och för att behålla lugnet här hemma så följde dottern med pappa till kontoret och sysselsatte sig medan jag och killarna höll ställningen på hemmaplan.

En regnig förmiddag tillbringade vi med lek och lät fantasin ta oss runt i världen.
Även en IPad kartong blev en rolig leksak när fantasin flöt på.

20130420-000819.jpg

När det väl slutat regna och solen visade sig på eftermiddagen lockade sandlådan och där hamnade vi i timmar.

20130420-001057.jpg

Medan killarna lekte bjöd trädgården på kärlek i form av hjärtan skapade av naturen själv vilket gjorde det ännu vackrare.

20130420-001516.jpg

En skön fredags kväll i april som även bjöd på värmande solsken där jag satt under Körsbärsträdet.

20130420-001702.jpg

En tur till Cafe Italia hann vi även med och det var där jag såg Mr German och föll pladask!

20130420-002251.jpg

Choklad och valnötter i alla härliga kombinationer och jag njöt av varenda tugga av Mr German Cake !

Plötsligt händer det och kärleken är total.

En fredag i kärlekens tecken och väl hemma igen dukade vi upp till fredagsmys med mycket gott på bordet.

20130420-002818.jpg

Har fått dille på ostfyllda champinjoner så det gjorde jag några extra av bara till mig själv.

20130420-003024.jpg

En annan nyhet smakade vi på under kvällen.
Det var en Japp Mix ifrån Marabou och
jag säger bara mmmmmm….Marabou !

20130420-003329.jpg

All kärlek till er alla fina som kikar in här och på Instagram/Barnlivetsefterrätt .

20130420-003648.jpg

Nu tar vi helg !

3 comments on “Mr German och jag <3

  1. Hoppas ni haft en härlig dag i solsken och att även söndagen blir fin!
    Mr German? Mmmm, det låter intressant och ”han” ser ju smarrig ut!
    Kram

  2. Vilken härlig dag ni haft o så mycket mumsigt, ostfyllda champinjoner lät hur gott som helst. Hoppas ni haft en lika mysig lördag med sol o värme. Kramisar Tina

Kommentera

