De stirrar på mig!

Att börja morgonen med att träna tills benen darrar av utmattning får mig att längta till en skön säng att ligga stilla i resten av dagen, men kroppen är fylld av energi efter ett morgon pass med PTn och vill fortsätta att hålla igång.

Då är det bara att ladda med en mättande omelett fylld med ost , kalkon , lök , parika och lite grönsallad.

20130626-172504.jpg

Nu börjar det kännas på riktigt att mag/ arm och benmuskler faktiskt finns där de skall och att det ger resultat att kämpa vidare med alla övningar som nästan tar död på mig flera gånger i veckan.

En härlig känsla att återhämta sig och sedan är det bara på det igen !

Det har regnat precis hela dagen och barnen som blev rastlösa här hemma ville gärna gå på bio och det passade ju utmärkt då det var premiär på Dumma mej 2.

20130626-173150.jpg

De stirrar på mig ifrån alla håll de små figurerna!

Barnen var jätte nöjda efter dagens bio besök och efteråt blev det ett besök i leksaksaffären där sonen som snart fyller 7 år visade vad som står med på hans önskelista.

20130626-173545.jpg

Fordon av alla dess slag står högst upp på listan.

Nu väntar en lugn hemmakväll men risken finns att sätter jag mig ner i soffan så kommer jag inte upp för nu börjar träningsvärken ta över efter ett långt stillasittande biobesök i en kall biosalong.

Jag skall bara …. Känns som mina ursäkter ikväll för att röra på mig och undvika att kroppen fastnar i en krökt position !

Varför är jag inte 20 längre …….

One comment on “De stirrar på mig!

  1. Gud, vad duktig du är med träningen. Och visst blir man så sjukt stel. Urgh…igenkänningsfaktorn är skyhög. Hoppas du fick en mysig soffkväll vännen….Kram Mia

Kommentera

