Festligare vecka får jag leta länge efter.

Veckan som gått var helt klart den mest festliga på hela året spenderad här på hemmaplan.

En färgglad höstvecka med boost inifrån och ut.

image

image

image

image

image

Underbara utedagar ifrån morgon till kväll i den härliga höstsolens värmande strålar.

Även när regnet kom på besök fick vi en mysig höstdag i skogen där vi tog med oss en bit av hösten hem.

image

image

image

image

image

Fabians höstdekoration blev så mysig när mörkret slöt sig omkring oss.

image

Efter regn kommer solsken och det med besked.

image

image

Vackrare höstdag i oktober vet jag inte om vi tidigare haft?

Vi har även haft en kalas vecka då dottern fyllde nio år och blev firad med pompa och ståt.

image

image

image

image

Släkt kalas , bowling med vänner och firande av klasskompis bjöd helgen på.

image

Barnkalas får vi hitta en ledig helg till framöver för nu är det många barn som fyller år och Kalas inbjudningarna ligger på hög här hemma.

Helgen bjöd även oss på festligheter hos min svägerska med familj då barnens kusin och pappa fyllde år i veckan.

image

image

Inget smakar så gott som grillat!

image

image

image

image

Glass och hallon avslutade söndagen och denna festliga vecka på hemmaplan.

image

Färg och festligheter vann jag ju även under Mammaboosten The Show och tillsammans med underbara Fina Frun fick vi oss en fantastisk mammaboost på Lindex och Konserthuset i Göteborg.

image

image

Färg, färg , färg …… det är ett måste i höstrusket som omsluter oss idag och som börjar med feber hos denna mamma.

Idag skiner kinderna röda och ögonen glänser blanka , så det matchar jag med min sköna färgglada kofta.

Så tacksam för att det är denna vecka baciluskerna hälsar på och inte förra.

Önskar er alla en fin start på veckan.

4 comments on “Festligare vecka får jag leta länge efter.

Kommentera

