Ett dopp i färgburken!

Tillbakablick i bloggen 1 november 2011 och barnen går lös på målarfärger…..

Barn- Livets efterrätt.

Alltså det är något speciellt med mina barn och färgburkar. Ge dom en klick och de tar hela burken!

Dagens utflykt blev inte av  som vi hade tänkt och med en krasslig dotter fick vi stanna hemma och ta pysslet hit till oss i stället.

Allt började så lugnt med ett finger i burken men sedan slog j….en till och ja se själva vad det resulterade i.

Jag blev jagad av gröna monster och listig som jag är så sprang jag raka vägen till badrummet och lyckades fånga in de två små gröna monstrerna i duschen. Turen på min sida denna gången!

Ut ur duschen kom två små söta killar som var så nöjda med dagens pyssel.

 

 

 

View original post

Kommentera

