I’ m feeling hot hot hot ……..

Höstlov , Halloween och het!

image

I’m feeling hot,  hot , hot…. och jag delade med mig av min hetta igår iform av starka chips för febern var det ingen  som ville dela med mig.

När vi väl relaxar , myser och har det skönt då slår baciluskerna till och minstingen har haft en riktig blodig Halloween vecka med näsblod utan dess like.

Vi kurerar oss med c vitaminer som blir halloween stylade.

image

Och då vi fick ställa in vår Halloweenfest hos barnens vänner blev det vi som fick objudna gäster i stället.

image

image

En lugn Halloween på hemmaplan och idag tar vi helg och mår redan mycket bättre.

image

Solen visade sig när vi var ute en snabb promenad till apoteket och det var underbart.

Nu är november här och jag önskar er en fin start på månaden och All Helgona helgen.

image

Kika in här och se hur vi började november 2011. Ja, åren går fort och var tid har sin charm.

5 comments on “I’ m feeling hot hot hot ……..

  1. Var har du köpt godismössen? Åt såna för flera år sen men aldrig hittat dem igen –
    jätte finsnickeri inspirerande blogg, kommer lätt läggas som bokmärke 🙂
    Ha en trevlig resterande helg
    Kram

Kommentera

