GranTurismo bjöd på drömmar.

Fredag och vilken inspirerande start det blev här på hemmaplan.

image

Apolosophy fick stå för dagens makeup och vilka härliga naturliga färger.

Testar Apoteket ♡ nya makeup och utväderar ihop med andra deltagarna på Express Yourself eventet.

Tack 4good för den möjligheten.

Med makeupen på plats klev jag i klackskorna och så bar det iväg på Vip invigning av Gran Turismo 2013 i Eriksbergshallen.

image

Bubbel, bilar och klockor!

image

Lamborghini Aventador , vilken bil!

image

Koenigsegg bjöd på läcker reservdels konst.
Något för ett flott bilgarage!

image

Ferrari bjöd på min drömbil. Tänk att parkera denna familjesportbilen brevid makens röda läckra Ferarri.
Att ha ett härligt bagage att fylla på under shoppingrundan och sedan gasen i botten hela vägen hem.

image

Porsche bjöd inte bara på läckra bilar.
De här vattenflaskorna hade gjort sig bra i vår Porsche Cayenne under varma sommardagar.

image

En Morgan trampbil vill killarna parkera på uppfarten till våren medan jag drömmde mig bort med en annan Morgan.

Tänk er sommar, vind i håret, en picknickkorg fylld med läckerheter och en härligt mönstrad sommarklänning med vidd.

Visst hade ni åkt med ?

image

Gran Turismo Expo 2013 i Eriksbergshallen bjuder på en fantastisk bilshow 16-17 november för bilfantaster i alla åldrar.

En helg att drömma sig bort!

Nu väntar fredagsmys med barnen medan maken har grillfest på jobbet.

Önskar er en fin fredagskväll och start på helgen.

2 comments on “GranTurismo bjöd på drömmar.

  1. Om jag ska vara helt ärlig så är jag helt ointresserad av bilar.. tycker inte att bilar är snygga… Mitt krav på bil är att den är någorlunda ny så att jag vet att den startar och tar mig dit jag vill 😉
    Kram o ha en härlig helg

Kommentera

