Sedan faller jag nog ner i soffan.

Mellan regnskurarna och de  iskalla vindarna när solglimtarna har visat sig i veckan då har vi levt ute livet till max.

image

image

image

image

image

image

image

Gårdagens eftermiddag bjöd på över två timmar på fotbollsplan och gissa om jag gillade bollen som höll oss varma i kylan.

image

Envisa maskrosor ,ser till att blomma länge i år, samsades med frost klädda löv i dikeskanten.

image

Skogspromenader och upptäcksfärder längst med kajen.

image

Det går inte att stå stilla några längre stunder.
Hoppas jag vänjer mig vid kylan snart , för just nu vill jag bara dra filten över benen och krypa ner i soffan.

De regniga stunderna i veckan har gått åt till Kvartsamtal i skolan , läkarbesök och städning , så vi har maxat veckans regniga stunder de med.

image

Värsta förkylningen på gång så jag och minstingen vi samarbetar i köket.
Han pressar glas efter glas och jag fyller på kroppen med vitaminer.

Idag blir det shopping och ute lek efter skolan. Sedan faller jag nog ner i soffan med den där varma filten över benen som jag längtar efter.

Önskar er alla en fin torsdag.

2 comments on “Sedan faller jag nog ner i soffan.

Kommentera

