5. Berätta om ett klädesplagg som får dig att känna dig stark.

image

Att finna just det där plagget som är såååå JAG det får mig att känna mig stark.

Detta fick jag beviseligen uppleva senast i höstas när jag vann en Personalshopper på Lindex som kom med olika outfits och tips.

Pang! Sa det direkt när outfiten jag föll för som en fura , var på plats.

Butikskedjor med massproduktion av ett klädesplagg har aldrig lockat mig personligen men denna gången fann jag guldkornen direkt.

image

En härlig höstboost kväll med fantastiskt sällskap av Fina Frun och vilket klädesplagg som får henne att känna sig stark hittar ni Här.

Min härliga blommiga kofta har varit flitigt använd i olika sammanhang under hösten och varje gång får jag så fina komplimanger av omgivningen vilket stärker min övertygelse att klä mig i det som jag gillar och finna styrkan i mig själv att vara mig själv ialla lägen , känna mig bekväm vare sig det är på röds mattan eller i hängmattan på lekplatsen.

image

image

Till vardag som till fest då trivs jag med min outfit bäst!

Två sanningar närmar sig varann. 
En kommer inifrån, en kommer utifrån 
och där de möts har man en chans att få se sig själv.

Tomas Tranströmer

(Följ Emily Dahls julkalender och inspireras under december)

2 comments on “5. Berätta om ett klädesplagg som får dig att känna dig stark.

  1. Så himla kul att få tips o ideer av en personalshopper. Jag håller med dig om att man måste känna sig bekväm i det man tar på sig, skulle aldrig ta på mig något som inte är jag, skulle bara kännas konstigt. Det syns på bilderna att du o koftan är ett med varandra o du är sååå fin i den. Kramisar Tina

Kommentera

