17. Berätta hur du skulle vilja se ut om du fick drömma.

Så länge jag kan minnas har jag önskat mig bruna ögon och kastanjebrunt lockigt hår.

Fortfarande kan jag få för mig att slänga iväg glasögonen och skaffa bruna linser tills jag kommer ihåg hur svårt jag har för att peta i ögonen.

Men drömma får man alltid och min dröm kvinna som jag gärna hade sett framför mig i spegeln är Rania , drottningen av Jordanien.

image

image

(Bilder: google, Rania )

Vacker och så inspirerande vardag som till fest.

Ett stort hjärta och en skönhet inifrån och ut vilket får Rania att glänsa.

Till min stora glädje har min dotter de vackraste bruna ögonen jag alltid önskat mig , samt ett hårsvall utan dess like.

image

Min dröm lever vidare i dottern som alltid kommer att vara min prinsessa.

image

image

(Dagens ”berätta om” iEmily Dahls julkalender. )

One comment on “17. Berätta hur du skulle vilja se ut om du fick drömma.

Kommentera

