Bröllop och fartfyllda drömmar.

Ny vecka och nya utmaningar men frågan är om de kan överträffa den utmaningen förra veckan avslutades med ?

image

Helgen bjöd som sagt var på en fantastisk utmaning där kreativiteten och nya möjligheter möttes i en härlig kombination.

image

Bröllopsmässan i Göteborg där jag medverkade med  Quality wheels event
och samarbetade med egoFIN var så lyckad.
Jag har den senaste månaden ordnat med allt ifrån reklammaterial , marknadsföring och erbjudande till att bygga monter på mässan.

image

image

image

image

Lördagen och söndagen gick i ett raskt tempo med många besökare i montern.

Gällde att ladda med en god frukost och mycket dryck under dagarna inomhus.

image

Bröllopsmässan bjöd på många vackra brudklänningar och härliga bröllopsteman i monter efter monter.

image

image

image

image

image

Min monter granne Ballongbolaget var en fantastisk inspirerande företagare att spåna ideer med inom event branschen.

Härligt att bolla ideer med sprudlande människor.

Många ” brudar ” i underbara klänningar
sprang förbi under helgen och visade upp den ena vackrare modellen än den andra.

image

image

image

image

Jag ger mig själv en stor klapp på axeln som donade och fixade ihop detta första mässdeltagande och fick möjlighet att träffa så många fantastiska människor som gjorde min helg till en underbar upplevelse.

Yes, jag fixade det!!

Den känslan är härlig och mycket upplyftande så det tar jag med mig som ett härligt minne ifrån helgen.

image
(Foto: Stig Albansson )

Balettbruden som så nätt dansade fram på tå och snurrade lätt som en fjäder, förtrollade mig och fick mig att känna glädje över möjligheter i livet som ger så mycket mer tillbaka.

Nu är det ny vecka och nya utmaningar. Vad bjuder denna vecka på?

Önskar er alla en fin start på veckan.

7 comments on “Bröllop och fartfyllda drömmar.

  1. Så härlig den verkar, bröllopsmässan. Har aldrig varit på den, men det kanske man skulle trots att man redan är gift, bara för att njuta av allt det fina!
    Kram

    • Det var en fantastisk helg med mycket ögongodis. Helt klart värt att besöka även som gift. Förnya äktenskapslöften och passa på att få njuta av allt vackert en gång till 🙂 Det skulle man kanske göra.
      Kram

    • Mia, tror maken börjar känna av att frun börjar bli lite rastlös med två barn i skolan och ”bara en” hemma så han är snäll och försöker få mig engagerad i våra verksamheter och att ordna allt inför Bröllopsmässan gav mig verkligen blodad tand att ”hitta tillbaka” till att vara egenföretagare nu när alla barnen börjar skolan till hösten.
      En liten mjukstart :))
      Tack för fina ord.
      Kram

  2. Mer än en klapp på axeln till dej! Wow
    Blir nästan sugen på att gifta sig igen! Kan man få gifta sig med sin man 2 ggr? 🙂
    Ha en fin vecka! Med allt vad den nu kan bjuda på! KRAM

    • Ja, förnya äktenskapslöften var det många montrar på mässan som hade info om och det kan ju vara något för oss framöver 🙂
      Gud vad det lockade med alla vackra klänningar och dukade bord.
      Tänkte att jag hoppar i en klänning och slår mig ner till dukat festbord och bara njuter 😉
      Kram

  3. Ping: 026. Magic day #sparkibaken365 | Barn- Livets efterrätt.

Kommentera

