Nu ljusnar det.

image

Ett mål att fokusera på i horisonten det har jag.
Tur för mig att horisonten är så långt bort!

Nu lever jag i nuet och njuter av dagarna på bryggan med minstingen.

image

image

Sushilunchen på bryggan är obligatorisk och att äta ute vinter , vår , sommar som höst är enligt sonen det bästa med att inte gå i skolan än.

image

Att äta , leka i den lilla snö vi har och utforska omgivningen det fyller vi våra utedagar med minstingen och jag.
image

image

Solen går upp tidigare och tidigare över Göteborg och himlen bjuder på sprakande färgshower.

image

Det är inte längre becksvart klockan 15.00 så dagarna känns så mycket längre och jag njuter av varje solglimt vi får.

image

Det gör vår lilla hundvalp med, som inte är så förtjust i isande vindar och snö under tassarna, utan hon vill hellre bli buren och ligga i solen och njuta.

En riktig liten livsnjutare har vi berikats med i familjen.

image

Önskar er alla en fin lillördag.

4 comments on “Nu ljusnar det.

  1. Vilka underbara dagar ni har! Visst är det underbart med ljuset, jag har också märkt det nu senaste tiden. Det är inte ens kolsvart när man slutar jobbet halv fem längre..
    Kram

Kommentera

