Konfex & Events 2014.

Konfex & Events 2014 bjöd in till en inspirerande torsdag med fullspäckat schema på talarscenen med bl.a. Maria Wetterstrand, Navid Modiri och Micael Dahlén.

Tiden mellan talarna spenderades lätt ute på mässgolvet där utställarna bjöd på konferens idéer och mycket gott att äta och dricka.

20140206-203647.jpg

20140206-203708.jpg

da Matteobjöd på Kaffeprovning och det var flera smaker som jag föll för direkt.

20140206-203923.jpg

Jag kommer säkerligen besöka da Matteo på Magasinsgatan i Göteborg för att lära mig mer om kaffe.

20140206-204750.jpg

Känns som jag har vandrat runt bland alla hotell/konferens anläggningar du enkelt tar dig till i och runt Göteborg , den ena mysigare än den andra.

Nu vill jag ut och besöka dem och se allt fantastiskt de erbjuder på plats.

Lyxhotell , ombyggda familjegårdar , äventyrsparker och spa.

Utbudet är stort när det gäller konferenser och event.

När fötterna värkte och huvudet längtade efter lite friskluft , så begav jag mig ut på nya äventyr.

Gäller att passa på när barnen har mormordag.

20140206-205635.jpg

Idag lät jag frisören sätta saxen i håret och vips så försvann flera decimeter och håret kändes lätt och luftigt igen.

20140206-205826.jpg

Ett besök på Juicekällan piggade upp efter ett avslappnat frisörbesök.

Juicekällan har ett fantastiskt utbud av färska juicer men idag blev det en fyllig smoothie som mättade gott.

20140206-210220.jpg

Idag blev det en Kanelbull smoothie!

20140206-210528.jpg

Mycket nöjd med torsdagen åkte jag hemåt till familjen igen.

Nu sover alla , även maken , medan jag varvar ner , funderar på framtiden och lägger upp fötterna bekvämt i soffan.

Imorgon är det fredag och sedan väntar en veckas Sportlov. Det skall bli så skönt.

Önskar er alla en fin fredag och start på helgen.

3 comments on “Konfex & Events 2014.

  1. Önskar dej en trevlig lördag o söndag……här töar det idag ;(……..vill ha några minusgrader och sol…..men det börjar klarna upp nu……i morgon blir det födelsedags firande hos släkt……
    Kram bia

Kommentera

