Ett festligt after work event på kajen.

image

image

image

image

(bild: Skin etc)

Skin etc bjöd idag in till en fantastisk fredags after work helt i min smak.

Skin etc erbjuder ekologiska produkter i sina behandlingar och idag fick vi mingla och dofta på nya parfymer och deodoranter från Green Love.

image

Ljuvliga dofter.

Konstnären Sarah Millerton bjöd på vernissage och visade upp härliga färgglada konstverk.

Det rycker i fingrarna av längtan att skapa när jag ser andras fantastiska verk och jag känner att jag kommer närmare och närmare inspirationen som krävs för att själv börja måla igen.

Bokade in en efterlängtad ansiktsbehandling innan sommar och sol sätter sina spår.

Känner mig sådär vinterglåmig i hyn och vill ha lite lyster och liv bland en och annan ny liten rynka som gör sig hemmastad runt ögon och mun.

Som sagt en after work helt i min smak med barn och hund,  cyklar och sparkcyklar i släptåg längst kajpromenaden.

En Lyxig promenad.

Dottern tog sitt första pool dopp idag hos klasskamraten som bor i lägenheterna med den enda utepoolen i området. Lyxigt och underbart till sommaren.

De bjöds på bullar och dricka efter badet vilket var det godaste dottern smakat på länge.

Bad och fika,  nu närmar vi oss sommarlovsutflykter till strand och hav.

Avslutade sedan kvällen med ett besök hos svägerskan där jag plockade med mig en doft av sommaren.

image

Doftar ljuvligt och väcker minnen av skolavslutningar i barndomen.

Önskar er en fin start på helgen och ta vara på stunderna, ögonblicken av nuet.

Postat med WordPress för Android

One comment on “Ett festligt after work event på kajen.

Kommentera

