Sommar tider…

image

Mellan lek,  solstunder på bryggan, fotbollsmatcher,  möten och ännu mer lek klämmer vi in lite mellanmåls stunder så vi står oss i värmen.

image

Melon isglass svalkar gott och vätskepauserna blir många dessa soliga dagar på kajen.

Igår fick jag en förmiddag för mig själv och då passade jag på att gå till Skin etc och få mig en skön ansiktsbehandling.

Sedan tog jag och hunden en lunchdate på kajen och gottade oss hos Deliverket Kök & Bar.

image

image

Förmiddagen gick fort och underbart är kort men så otroligt uppskattat.

Hämtade skolbarnen och fick med mig en extra liten följeslagare i handen.

image

Lockade mina prickar tro?

Sommar tider och vi njuter från morgon till kväll.

image

En underbar kväll vid havet i Hovås avslutade gårdagen även om vårt planerade restaurangbesök uteblev då alla bord på uteserveringen redan var fullsatta.

Vem vill sitta inne en sådan här kväll vid havet?

Så vi for hemåt och hade en riktigt mysig kväll med fönster och dörrar på vid gavel.

image

Nu är den efterlängtade fredagen här och vi varvar ner och fyller på med dryck, spelar spel och bara hänger på balkongen en stund innan det blir fart på barnen igen.

Önskar er alla en skön start på helgen.

Postat med WordPress för Android

4 comments on “Sommar tider…

Kommentera

